
Klantendienst medewerker
Je komt terecht in een klein team van Nederlandstaligen dat via telefoon of e-mail het eerste aanspreekpunt is voor vragen over verzendingen.
â
Dit zijn je taken:
-
Je luistert actief en maakt een analyse van de klantvraag en tracht deze zo goed mogelijk zelf op te lossen.
-
Als dit niet lukt, neem je contact op met collega's om tot een oplossing te komen. Hierbij respecteer je de afgesproken timing en procedures.
-
Je beantwoordt vragen en geeft advies
-
Je registreert elk contact nauwgezet in een CRM-systeem.
-
Je bent een expert op gebied van de DPD producten en diensten
â
Je profiel:
-
Je bent klantgericht en communiceert vlot en duidelijk aan telefoon en via e-mail.
-
Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Engels.
-
Je kan goed klantenrelaties onderhouden.
-
Je hebt inzicht in de klantvraag en weet snel in te spelen op diens nodenJe hebt een eerste werkervaring in een contact center.
-
Kennis van Salesforce CRM is een plus.
â
Wij bieden:
-
Een professionele omgeving met Belgische directie én Belgisch-Marokkaans management.
-
Een competitief salaris aangevuld met bonussen.
-
Een aanvullende ziekteverzekering, waarbij ook je gezin kan worden aangesloten.
-
Na een proefperiode, een contract van onbepaalde duur (CDI).
-
Begeleiding bij huisvesting.