top of page
Portrait of smiling female customer service representative with male colleague working in

Klantendienst medewerker

Je komt terecht in een klein team van Nederlandstaligen dat via telefoon of e-mail het eerste aanspreekpunt is voor vragen over verzendingen.

​

Dit zijn je taken:

  • Je luistert actief en maakt een analyse van de klantvraag en tracht deze zo goed mogelijk zelf op te lossen.

  • Als dit niet lukt, neem je contact op met collega's om tot een oplossing te komen. Hierbij respecteer je de afgesproken timing en procedures.

  • Je beantwoordt vragen en geeft advies

  • Je registreert elk contact nauwgezet in een CRM-systeem.

  • Je bent een expert op gebied van de DPD producten en diensten

​

Je profiel:

  • Je bent klantgericht en communiceert vlot en duidelijk aan telefoon en via e-mail.

  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Engels.

  • Je kan goed klantenrelaties onderhouden.

  • Je hebt inzicht in de klantvraag en weet snel in te spelen op diens nodenJe hebt een eerste werkervaring in een contact center.

  • Kennis van Salesforce CRM is een plus.

​

Wij bieden:

  • Een professionele omgeving met Belgische directie én Belgisch-Marokkaans management.

  • Een competitief salaris aangevuld met bonussen.

  • Een aanvullende ziekteverzekering, waarbij ook je gezin kan worden aangesloten.

  • Na een proefperiode, een contract van onbepaalde duur (CDI).

  • Begeleiding bij huisvesting.

Jobs in Marokko

Betrouwbare jobs in het Marokko

Bd Al Massira Al Khadra

Casablanca 20250

Marokko

  • Facebook

Tel.: +212 (0) 669.54.83.73

© 2024 door Jobs in Marokko.

bottom of page