
Teamleader klantendienst
Voor een project klantendienst zijn wij op zoek naar een Nederlandstalige Team Leader in Tanger & Casablanca.
â
Woon je in regio Tanger of Casablanca of wil je er voor langere tijd terugkeren? Heb je ervaring met het aansturen van mensen?
â
Taken
-
Verantwoordelijkheid over compleet klantcontact proces en leiding over team van ongeveer 15 tot 20 medewerkers
-
Coachen en motiveren van medewerkers om de hoogste prestatie tot uiting te brengen
-
Je bent er voor je medewerkers als teamleider (niet meewerkend als voorman of vrouw) Je bent geen meewerkend voorman/vrouw maar echt teamleider die tijd en aandacht heeft voor zijn mensen.
-
Klantniveau verhogen en de beste resultaten boeken
-
Bewaking van de processen en KPI’s en het terugkoppelen hiervan aan je manager dankzij je analytische denkvermogen en oog voor detail
-
Motivatie en opfristrainingen geven om je teamleden beter te maken
-
Creëren van een prettige werksfeer vanwege jouw energie en instelling
-
Overleg wekelijks met collega teamleiders en manager
-
Bespreken van resultaten, bevindingen, plannen en team met de callcenter manager
â
Profiel
-
Callcenter branche ervaring of soortgelijke functie
-
Nederlands en Engelse taal beheersen in woord en geschrift
-
Empatisch en coaching kwaliteiten
-
Proactieve en positieve instelling en stressbestendig
â
Aanbod
-
CDI contract + AXA + CNSS + AMO (inclusief voor gezin)
-
Europees-Marokkaans management
-
Competitief salaris (plus bonussen)
-
Professionele Europese werksfeer
-
Mogelijkheden tot doorgroeien